PRIMER DE TOT VOS VOLEM INFORMAR DE DOS NOUS RACONS:
- RACÓ DE L'ABECEDARI
- RACÓ DE LECTURA
(A LA PART DRETA DEL BLOG, A ETIQUETES, HI PODREU ACCEDIR FÀCILMENT)
TAMBÉ RECORDAR-VOS QUE TENIU EL RACÓ DE NA MARIABEL, ENFOCAT MÉS A ACTIVITATS DE REFORÇ, PERÒ QUE EVIDENTMENT PODEU FER TOTS, I VOS HO RECOMANAM.
AVUI NA MARIABEL HI HA POSAT UNA ACTIVITAT DE CASTELLÀ SOBRE EL SUBJECTE I EL PREDICAT.
ENGLISH: Easter Holiday in English language countries.
https://www.englishwsheets.com/easter.html
→clicau allà on hi ha una petita imatge d'una càmara de foto i podreu
imprimir ses fitxes, però no és necessari, basta escriure el
vocabulary al quadernet d'anglès (Títol: EASTER) i el practicau.
*mirau l'entrada ACLARIMENT TASQUES 4: ANGLÈS - 7 d'abril.
Story:
Make a drawing about the story.
Song:
CATALÀ
1.- A quin tipus de lectures apareixen aquest símbols?
____________________________________________________________
2.- T’agrada llegir còmics? Per què?
____________________________________________________________
____________________________________________________________
3.- Tens còmics a casa? Escriu el nom d’algun llibre de còmics que coneguis.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
4.- Llegeix la historieta “KIM I TAP”
5.- Qui és en Tap?
6.- Per què a la darrera vinyeta en Kim corre darrere en Tap?
____________________________________________________________
7.- Qui és el convidat que hi ha a la casa d’en Kim?
____________________________________________________________
8.- Per què en Tap està content de que hi hagi convidats a casa?
____________________________________________________________
MATEMÀTIQUES
Resol els problemes següents:
(Recorda que fer un dibuix et pot ajudar a entendre el que et demanen)
1.- Avui a casa hem fet crespells. Ens han sortit 14 palanganes amb 9 crespells a cada una.
Quants crespells hem fet amb total?
2.- Un repartidor fa el mateix recorregut de
dilluns a divendres.
Cada dia recorre 32 Km.
Durant el cap de setmana fa 26 km
cada dia.
Quants km recorre en total en una setmana sencera?
**pista: per resoldre aquest problema hauràs de fer tres operacions
3.- Tenc 3 dotzenes d'ous i utilitzo 19 ous per fer robiols.
Quants ous em sobren?
** pista: 1 dotzena és igual a 12 ous.
**pista: Per resoldre aquest problema primer hauràs de saber quants ous tens abans de començar.
CIÈNCIES
Aquesta setmana, com a tasca de ciències, vos hem adjuntat un enllaç on podreu veure explicacions d'experiments senzills, interessants i divertits.
Vos proposam que en trieu un i que l'intenteu fer a casa. Si voleu i podeu, ens agradaria que ens enviéssiu una fotografía o un vídeo (màxim 20 segons) del vostre experiment. Ànims!
https://seras.uib.cat/ciencia/experiments_casa/
CASTELLÀ
En este bloc de tareas os proponemos que escuchéis y aprendáis la siguiente canción:
https://www.youtube.com/watch?v=543IlDwYrcU
También nos gustaría crear una especie de Tik Tok o vídeo corto con imágenes o vídeos vuestros, haciendo algo divertido en casa, o simplemente cantando la canción con mímica.
Es una actividad totalmente optativa, pero os animamos a que participéis para que podamos vernos y sentirnos un poco más cerca unos de otros.
Los vídeos deben ser de máximo 20 segundos.
Enviad el vídeo o la foto a la dirección de correo electrónico de Cari. Gracias.
AUTOCORRECCIÓ DE LES TASQUES 3
MATEMÀTIQUES
Problemes:
1.- Dades: 74 alumnes/ 58 alumnes Operació: És una resta
47-58= 16
Resposta: Se'n varen desapuntar 16
2.- Dades: 120 contes/ 95 contes Operació: És una resta
120-95 = 25
Resposta: Falten 25 contes
3.- Dades 5.890 habitants/ 12.550 habitants / 23.800 habitants.
Operació: És una suma
23.800+12.550+5.890= 42.240
Resposta: En total hi ha 42.240 habitants.
Els problemes que vos havíeu d'inventar les podeu enviar per correu tal com havíeu de fer amb la feineta de socials. Aixi les mestres podem anar revisant la feina que feis.
AUTOCORRECCIÓN Competencia lectora
TAREA 8 CARTEL
1.- * Concienciar de la importancia de reciclar
* Va dirigido a todas las personas en general.
2.- El eslogan significa que los envases se pueden volver a utilizar cuando se reciclan.
3.- Respuesta libre
4.- Respuesta libre
5.- La bicicleta ----- latas
El forro polar ------ Botellas de plástico
La regadera ------- envases de plástico
El libro ------------- envases de cartón
6.- bicicleta, forro polar, regadera ----------amarillo
libro ------------------------------------------ papel
* porque es papel
7.- Azul: papel
Amarillo : envases
Verde : vidrio
8.- En las tiendas, en la escuela, en los bares, en los restaurantes,en el ayuntamiento,...
10.- Respuesta modelo (no hace falta que hayas puesto lo mismo)
. Coloco cada cosa en una bolsa diferente para llevarlo a reciclar, intento utilizar pocos envases, hago alguna manualidad con cosas para tirar,...