ENGLISH
1. Watch and learn: video.
3. Listen to Jenna's description about her family in this video and answer the questions with short answers (as in the example):
Example: Has Jenna got brown hair? Yes, she has.
- Has Jenna got glasses?
- Has Holly got glasses?
- Has Jenna's mother got brown hair?
- Has Jenna's mother got red hair?
- Has Jenna's father got hair?
4. Describe yourself and a classmate. Look at this example:
Hi! My name is Cari. I'm a teacher. I've got shoulder length, brown, curly hair. I've got big brown and green eyes. I've got glasses, but I normally wear my contact lenses at school.
Júlia is my daughter. She's got long, blond, straight hair. She's got big brown eyes. She hasn't got glasses.
Remember the correct uses of 'have got':
Gramática Oxford para estudiantes de inglés. Primaria.
S'HAN D'ENTREGAR LES ACTIVITATS 3 (respondre a les preguntes sobre la família de na Jenna) i 4 (descriure't a tu i a un company o a una companya de classe). HO FEIS AL QUADERNET D'ANGLÈS I ENVIAU UNA FOTO.
L'ACTIVITAT 1 ÉS PER APRENDRE EL VOCABULARI.
L'ACTIVITAT 2 SÓN FITXES INTERACTIVES D'ESCOLTAR, LLEGIR, COMPLETAR i PRACTICAR MÉS.
ÀNIMS I MOLT ENGLISH!!💪😘
______________________________________________________
SOCIALS
Canviam de Naturals a un poc de Socials. Ens toca aprendre i recordar què és la Prehistòria, o més ben dit, que va ser.
1. En primer lloc vos proposam que llegiu les pàgines 102 i 103 del vostre llibre de socials.
A continuació mirau amb atenció el següent video.
Contestau les següents preguntes al vostre quadern de socials:
- En quins grans períodes es divideix la prehistòria?
- Com i on vivien durant el paleolític?
- Com feien les pintures de les coves?
- Com se vestien les dones i els homes?
- Quin canvi va ocórrer en la seva manera de viure quan varen introduir la ramaderia i l'agricultura?
- Cerca el significat d'aquestes paraules: nòmada, tribu, sedentari.
2. La pintura rupestre: Mirau també el següent video i després feis el quizz que vos hem preparat. Ànims!
QUIZZ: Les pintures rupestres
_________________________________________________________
CATALÀ
COMPRENSIÓ LECTORA : lectura nº 4 "Els fars". La trobareu al següent enllaç.
Activitats de repàs del llibre: 2,3,4 de la Pàgina 132. També 5 i 6 de la pàgina 136.
Recordau posar la data, l'activitat i la pàgina. Copiar la pregunta amb boli blau i la resposta a llapis.
__________________________________________________________
CASTELLÀ
COMPRENSIÓN LECTORA: Tarea 18, pag. 51,52,53 i 54.
ORTOGRAFIA: Ficha 8 pag. 15 y 16, palabras con mb i mp. Actividades 1,2,3,4 y 5 .
__________________________________________________________
MATEMÀTIQUES
ACTIVITATS DE REPÀS : 1,2,8,11,12,13 i 14 de la pag. 202.
I recordau que podeu anar al racó de jocs de matemàtiques.
___________________________________________________________
PLÀSTICA
Material:
- Un full blanc o un full d'un quadern.
- Llapis i rotulador negre o una cera negra per repassar els dibuixets (caçadors, animals, llances...).
- Pots tenyir el full amb aigua mesclada amb un poc de cafè, cacao, colorant alimentici...
Recorda el video i allò que dibuixaven els Neandertals a les parets de les coves. Aquí tens idees:
Podeu copiar aquests models o inventar-ne de nous, allò que vos agradi més.
________________________________________________________
RELIGIÓ/ VALORS
Aquesta setmana no vos penjam cap activitat, únicament heu de fer les tasques anterior aquells nins o nines que no les heu entregat. Vos ho tornam a recordar.
La tasca 7: va ser pensar quin ha estat el moment que més vos ha agradat des de que no hi ha escola.
La tasca 8: es realitzar una carta pel jo del futur. Heu d'escriure tot allò que vos agradaria recordar d'aquí un parell d'anys.
Els nins i les nines de religió: isabelrivas@joancapofelanitx.cat
Els nins i les nines de valors, al correu de la professora.
<<<<<<<<<AUTOCORRECCIÓ>>>>>>>>>
NATURALS
La posidònia és una planta o una alga? La posidònia és una planta, amb arrels, tija, fulles, flor i fruit. Produeix molt d'oxígen i és molt important per la Mar Mediterrània.
MATEMÀTIQUES
CATALÀ
GRAMÁTICA: EL VERBO
ORTOGRAFÍA: El sonido R fuerte
ENGLISH
NATURALS
La posidònia és una planta o una alga? La posidònia és una planta, amb arrels, tija, fulles, flor i fruit. Produeix molt d'oxígen i és molt important per la Mar Mediterrània.
MATEMÀTIQUES
Activitats
3/202
3/202 a) 7.349
b) 60.517 c) 656 d) 4.672
5/202
62.507 < 62.570 <
62.750
65.027 < 65.270 < 65.720
6/202
121 x 2 = 242
34 x 2 = 68
403 x 2 = 806
209 x 2 = 418
23 x 2 = 46
52 x 2 = 104
506 x 2 = 1012
7/202
a )2/3 b) 5/8
c) 3/5 d) 4/7
9/202
10 bitllets de 5 € 10 x 5 = 50 €
3 bitllets de 20 € 3 x 20 = 60 € 60
– 50 = 10
a) Na Sònia té més doblers
b) Na Sònia té 10 euros
més que n’Andreu
10/202
48 passatgers 48 x 4 = 192
4 autocars iguals 192 – 15 = 177
15 seients buits
En total hi ha 177 passatgers
CATALÀ
LES SERPS
1.-
Les serps són rèptils.
2.-
Les colobres i els escurçons
3.-
Tenen la pupil·la de l’ull rodona
Les escates són grans
4.-
La serp blanca, la serp verda i groga i la serp verda.
5.-
Mitjançant les escates del ventre.
6.-
Muden la pell unes tres vegades a l’any
7.-
Resposta lliure.
8.-
Resposta lliure.
Activitats
7/139
zero casa resum pesar
cosí pèsol zoològic museu
zebra tristesa trapezi catorze
8/139
grossa dissabte disfressa cirera
recepta eriçó llençol plaça
dolces massapà pallasso llonganissa
9/139
carro àrab
arracades robar
arròs pera
terra ferro
ferotge arrel
carícia ritme
10/139 Resposta model. Pot
haver-hi altres oracions
Cangur (animal) El cangur és
un animal que bóta molt.
Cangur (persona) Avui
horabaixa vendrà la cangur a cuidar-nos.
Ratolí (animal) He vist un
ratolí dins la cuina.
Ratolí (peça) El ratolí
de l’ordinador està espenyat.
Carta: (per enviar) He escrit
una carta a la meva padrina.
( d’un
restaurant) He mirat la carta per saber el que he de menjar.
(per jugar) Avui
horabaixa hem jugat a cartes amb els meus pares.
12/139 Resposta lliure
CASTELLÀ
GRAMÁTICA: EL VERBO
Comprensión lectora:
Rodando
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada