dimarts, 24 de març del 2020

RACÓ DE CONVERSA

BON DIA NINS I NINES DE TERCER!!!! COM ESTEIS?

A LES MESTRES ENS AGRADARIA ESTAR UN POC EN CONTACTE AMB VOSALTRES. PER AIXÒ VOLDRIEM QUE ESCRIVISSIU ALGUN COMENTARI DIENT-NOS COM VOS TROBAU, COM PASSAU EL DIA, A QUÈ JUGAU, SI HEU CUINAT EL VOSTRE PLAT PREFERIT, COM DUIS SES TASQUES QUE VOS ANAM DONANT... 

ESCRIBIU ELS COMENTARIS AL ´RACÓ DE CONVERSA´. EL TROBAREU A LA DRETA DEL BLOG. A DALT (ENTRADA DESTACADA). 

VENGA, ANIMAU-VOS. VOLEM SABER COSES VOSTRES. 😘

43 comentaris:

  1. Hola mestra Margalida,
    Com va?
    Ahir vaig escriure al blog però no es va publicar.
    No estic un poc avorrit i costipat.
    Els matins feim deures.
    Tengo 3 dies classes de guitarra per videoconferencia i veig als meus amics per ordenador.
    Els horabaixes llegeix una estona i després jugam per defora amb el meu germa, com que estam a foravila no passa res si surtim.
    Els vespres després de soñar miram una película.
    Tenc ganes de tornar a escola per veure els mestres i a tots els amics.

    Fins aviat
    MARC

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marc! jo tambe els matins faig feina amb les altres mestres per wasp i correu.A veure si aviat estas be des costipat!Que xuli fer ses classes de guiterra per videoconferencia, disfruta de sa musica.Molt be q cada dia fas feineta.Un besote gros i fins aviat!! Ahh i digali a n´es papa que moltes de gracies per desinfectar els carrers des poble amb el seu tractor!!!!!!

      Elimina
  2. Hola Mestra Margalida, estic be, cada demati faig deures , ja casi els tenc tots fets, tambe llegeix una estona s’horabaixa.
    He apres a fer trucs de magia. Tambe sortim a jugar a la pilota a nes terrat amb el meu germa i amb es patins.
    Xerram amb ses meves amigues per video llamadas i les anyor molt, ja tenc ganes de tornar a clase , esper que esper que sigui aviat!
    Un beso molt fort i una abraçada.
    Miriam

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Miriam! Que be que ho fas!!Tambe esper que ens vegem aviat!!!Tornaras una maga fantastica, vull veure qualque truc!! Un besote i una abraçada

      Elimina
  3. Hola Apol.lonia, com estàs? Jo estic bé, els dematins faig deures i mir les classes de Clan per la TV.
    De vegades cuino amb la meva mare.
    Els horabaixes jug amb el meu pare.
    Tinc moltes ganes de tornar a l'escola i veure tots els meus amics i amigues.
    Una abraçada molt forta.
    Marina 3rB.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Marina!!
      Estic molt contenta de saber coses teves!! Jo estic bé i també vos enyor molt!!
      Si tens dubtes o vols consultar-me res ,estaré molt contenta de poder ajudar-te.
      Però ,sobretot , disfruta d'estar amb la teva família i juga molt!!!!
      Una abraçada !
      La teva mestra

      Elimina
  4. Hola Mestra Margalida som n´Eva! Com estas?Jo bé,els demetins faig els deures del blog, despres de dinar sa mama mos deixa jugar a lo que volem i feim "videollamadas" amb ses amigues.S'horabaixa cualque postre i feim gimnasia amb tota la familia.es vespre sopam i també miram sa tele o una peli. I al llit llegim, vos ñanyor molt a tots! una besada.EVA

    ResponElimina
  5. Hola mestra Margalida,som n'EvA,com estás?jo be,els dematins faig els deures del blog,despres de dinar sa mama mos deixa jugar a lo que volem i tambe feim videollamadas amb ses amigues.
    s'horabaixa feim cualque postre i feim gimnasia amb tota sa familia.
    El vespre despres de sopar miram sa tele o una peli.I al llit llegim,vos anyor molt a tots!Una besada.EVA BAUZA

    ResponElimina
  6. Hola Margalida!!
    Som n'Izan. Ja he fet tots els deures. Aquests dies estic fent "puzzles" i jug amb els legos. També veig programes divertits que ens ensenya a fer manualitats i cuinar en anglès.
    De vegades feim videollamadas amb els amics i la família.
    Tinc moltes ganes de tornar a escola,i veure a tots els amics i a ses mestres i fer mates!!!
    Me va agradar moltíssim es video que vareu fer😍
    Esper que tots estigueu be. Vos enyor molt
    Una abraçada😘😘

    ResponElimina
  7. Hola mestra Apo.lònia!!! I hola a tots els meus amics!! jo estic molt be,i tenc la gran sort de viure a foravila com en Marc. Els matins faig els deures i mir un poc el programa de CLAN i els horabaixes aprofitam per fer planters,sembram flors,tambe cuinam... I els vespres sopam i miram un poc sa tele o llegim un poc.
    Tenc moltes de ganes de tornar a l escola!!!
    Esper que tot això acabi aviat.
    UNA FORTA ABRAÇADA PER TOTS I FINS AVIAT!!
    BEL MARIA SOLER SOLER

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA Bel Maria!!
      Estic molt contenta de saber coses teves! Jo també vos enyor molt i fris de tornar a l'escola i xerrar amb tots vosaltres.És important fer coses que ens agradin ,a part de fer les tasques de l'escola . Aprofita per jugar, llegir i disfrutar i estar amb la teva família .
      UNA FORTA ABRAÇADA !!
      La teva mestra

      Elimina
  8. Hola mestra Francisca, som en Jaume Massanet, anyor molt els meus amics, ja fris de començar l'escola. casi tenc els deures acabats. També mir la televisió i jug amb els legos.
    JAUME MASSANET MESQUIDA

    ResponElimina
  9. Hola Jaume,
    Estic molt contenta de saber coses teves!!
    Jo també vos enyor molt a tu i a tota la classe. També fris de tornar a l'escola i estar tots plegats.
    M'alegra saber que fas feineta. Saps que si tens algun dubte, et pots posar en contacte amb noltros i t'ajudarem.
    Llegeix un poc cada dia, juga i disfruta d'estar amb la teva família.
    Una forta abraçada!!!

    ResponElimina
  10. Hola Apol·lònia!!
    Sóm n'Antònia Bordoy. Com anyor venir a l'escola i veure tots els meus amiguets i també a voltros.
    Esper que tot això passi aviat i ens poguem donar una abraçada aviat.
    El dematí faig les feinetes, també mir Clan.
    I els horabaixes jug amb la meva germana Aina,cuinam,xerr amb els amics per vídeo cridada...també llegeix i el vespre miram un poc la tele amb la família.
    També vàrem veure el vídeo que vareu fer,ens va agradar molt!!
    Fins aviat!! Vos anyor molt!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Antònia!!
      Estic contenta de saber coses teves .Vos enyor i fris de tornar a l'escola.Segueix així ,fent coses de l'escola i també activitats que t'agradin.Aprofita per jugar,llegir i estar amb la teva família.
      UNA FORTA ABRAÇADA!
      La teva mestra

      Elimina
  11. Hola mestra Apol-lonia. Som Juan Carlos, els dematins faig els deures i tambe veure el clan en la tele, m'agrada molt. Tambe faig video llamadas amb els meus amics. Aquesta tarda he ajudat al meu pare fer rubiols. Tinc ganes d'anar a l'escola i veure els meus amics. Una abracada forta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA JUAN CARLOS!!
      Que contenta que estic de saber coses teves!! M'hauràs de dir com fos els robiols !! Està molt bé que facis coses divertides amb els teus pares.Estic segura que fas molta feina.Aprofita també per jugar, llegir i descansar.Jo també fris de tornar a l'escola.

      UNA FORTA ABRAÇADA
      La teva mestra

      Elimina
  12. Hola mestra Apol.lonia,som na Paula Alvariño,els dematins faig els deures que posau al blog I tambe mir Clan.Els horabaixes feim video cridades amb els meus amics,tambe aprofit a llegir un poc llibres que em varen dur els reis,jug amb la meca germana petita a pintar,patinan,feim manualitats y ajudam a la nostra mare a cuinar.
    Tenc moltes ganes de tornar a s,escola per estar amb els meus amics I a ses profesionales,vos enyor molt una forta abraçada,Paula 😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA PAULA!!
      Estic contenta de saber coses teves!! És important fer coses que ens agradin també , a part de fer les tasques de l'escola.Jo també vos enyor molt.Aprofita per jugar , llegir i disfrutar d'estar amb la teva família.

      UNA FORTA ABRAÇADA!!
      La teva mestra

      Elimina
  13. Hola Cari,som na Paula Alvariño la resposta del exercisi 2 es perque fa mal olor,per aixo se tapen es nas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Paula!
      Right! It's because the zorrilla releases an anal spray as a defence against predators.
      Well done!
      Cari

      Elimina
  14. Hola mestre Fracisca, som en Toni Julià
    Els matins faig la feina de l'escola i tambe llegesc un poc cada dia, despres l'horabaixa jugam un poc amb la meva germana o a la terrassa amb la pilota juc un poc a futbol tambe m'agrada molt jugar a un joc de taula que es diu rummy que es de numeros i pensar molt, els horabaixes cada dia feim una videollamada amb alguns amics i aixi ens podem veure un poc, tambe cuinam a casa, aquets dies em fet panades, robiols, una coca i creps que a mi m'agraden molt .
    Els vespres mir un poc sa tele i despres a dormir, pero ara no tenc massa son els vespres
    A les 20h cada dia sortim al balco a fer mambelletes i tambe xerram un poc amb els veinats.
    Tenc ganes de tornar a l'escola i veure els meus amic i poder estar tots junts.
    Toni

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Toni,
      Per tot el que contes passes el dia ben entretingut. Què bé que tenguis una terrassa on puguis anar a jugar amb la pilota. Hauràs après moltes coses de cuina aquests dies, o ja en sabies?
      Jo els matins faig feina amb les altres mestres de 3r per ordinador o whatsapp. També he fet panades i flams per estar entretinguda.
      Jo també tenc moltes ganes de poder tornar a l'escola i poder estar tots junts.

      Una abraçada
      Francisca

      Elimina
  15. Bon día cari,
    Som N'ANGELA, se resposta de se pregunta2 es que fa mal olor se zorilla per aixo els animales es tapen el nas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done! Yes. It's because the zorrilla or zorilla stinks. It releases an spray as a defense against other animals.
      Very good Angela.
      Cari

      Elimina
  16. Hola Cari som en Toni Julià, els animals que estan amb el zorilla s'han de atapar el nas perque fa molt mala olor

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done, the zorilla releases an anal spray as a defense from predators.
      Thanks for the comment.
      A huge hug from Cari.

      Elimina
  17. Hello Cari!

    I am Marina Barceló. My answer is:
    Because the Zorilla smells so bad.
    Hugs for you

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactly! Well done Marina.
      A huge huge hug for you too.

      Cari

      Elimina
  18. Hello Cari,I'm Juan Carlos.they cover their nose why the zorilla it smells bad.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi, Juan Carlos! How are you? I miss you all a lot!
      Well done, Juan Carlos. The zorilla smells so bad that the other animals have to cover their noses.
      Thanks for your comment.
      A kiss from Cari.

      Elimina
  19. Hello Cari!!! I am Antònia Bordoy. How are you?
    The other animals have to cover their noses because the zorilla smells so bad.
    A kiss.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Antònia! I'm good, thank you. I hope you're fine.
      Right answer. Well done Antònia.
      A huge hug.
      Cari

      Elimina
  20. Hello Cari!!!How are you??? I am Llucia Roig.
    My answer is:
    Because the zorilla give off a bad smell when they feel theatenet.

    La zorilla despren un olor dolent quan la molesten o se sent amenaçada per altres animals.
    A kiss, Cari❤❤

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Llucia. I'm fine, thanks. And you? I hope you too.
      Correct answer! Well done.

      A kiss from me as well.
      Cari.

      Elimina
  21. Hola mestre Cari, som na Marina Muñoz, la contestació de les tasques 3, ejer,2, es perque fa mala olor. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactly! This animal stinks (apesta) so much that it makes it difficult to be beside it.
      Well done Marina.
      Cari

      Elimina
  22. Hola Francisca,
    Som n,Ariadna i vull contar-vos algunes coses que faig a casa.
    Quan m,aixec mir els deures que ens donau i li dedic una estona.
    Después de dinar juc amb les meves pepes, ball les coreografies de dança I mir els dibuixos.
    Surt al balcó de ca meva a les 8 a fer mamballetes per tota la gente que fa feina per noltros aquests dies, també he penjat a les vidrrieres del saló un dibuix per a ells.
    Esper poder veurer-vos aviat a tota.

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ariadna,
      què estic de contenta que ens contis el que fas aquests dies que no podem anar a l'escola.
      Pel que contes veig que estàs ben entretenguda.
      Jo també surt a la finestra de casa cada dia i així veim que tots els veinats esteim bé.
      És ben segur que aquests dies dedicareu un temps a fer panades o robiols. Esper que vos surtin ben bons.
      Segueix disfrutant d'estar amb la família.
      Un beso

      Elimina
  23. Bon dia mestra Apol.lònia, com estas? jo estic molt be, ja he fet casi tots els deures .La meva recepta preferida es la coca de danone de coco i la teva?ara faig molts de dibuixos. Juc amb el meu germa N' andreu, Faig viedo conferencies amb els meus amics i tenc classe de saxo i llenguatge musical per video conferencia. Estic molt contenta de xerrar amb voltros
    i esper que ens veigem molt aviat, que paseu molt bones festas
    Una forta abraçada, Paula Barceló Veny.

    ResponElimina
  24. Hello Cari!!
    How are you?the answer to question 2 is that they cover their nose because the skunk smells really bad.
    A hug Bel Maria Soler

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Bel Maria. I'm good. Thank you. I hope you are all good too.
      Exactly! Skund smell really bad (stink=apesta). But it only happens when it feels threatened, as a defense against its attacker.
      A hug.
      Cari

      Elimina